Anselm (Scalpture)

Tote Helden

Anselm (Scalpture)

Ungelesener Beitragvon Burning Becks » Do 21. Dez 2017, 22:33

Derbe.
https://www.facebook.com/Scalpture/photos/a.458764064254193.1073741825.122371757893427/1137098003087459/?type=3&theater hat geschrieben:There are no words to describe the following fairly.

Our man on the bass and much more important our beloved friend Anselm has passed away. We cannot really believe it and yet it is true.

Anselm was a founding member of the band in 2009 and our friend long before. Always loyal, faithful, reliable and 100% authentically, he was an enrichment for all of our lifes. We are happy and more than grateful to have walked our way with a man like him. He's leaving a gap in our rows that can never be completely closed. We'll keep the memories deep in our hearts and through our remembrance and our music he will never be forgotten.
We owe you so much!

"You shall grow not old, as we that are left grow old:
Age shall not weary you, nor the years condemn.
At the going down of the sun and in the morning
We will remember you."

Jannik Anselm H.
17.03.1989 - 16.12.2017

Kann mich noch gut an mein erstes Scalpture-Konzert erinnern: Black Sabbath, Bad Oeynhausen.
War kalt. Thorsten sah mit seinen zerrissenen Jeans und dem roten Scheinwerfer in der Fresse trotzdem aus, wie aufm Festival in der Mittagssonne eingepennt - 3x in Folge. Mega authentisch.
Anselm hat aber alles getoppt: Stellte sich einfach auf die Bühne und spielte den entspanntesten Auftritt, den ich je gesehen habe.
War ein super Abend. (Und das war noch längst nicht die Walze, zu der Scalpture später wurden.)

R.I.P. comrade!
Hail to thee!
Fresst Scheisse! Milliarden von Fliegen können sich nicht irren!!
Burning Becks
LEMMY

Zurück zu In memoriam